آرمیتاآرمیتا، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 14 روز سن داره

آرمیتا فرشته ناز مامان

18 ماهگی و واکسن

1392/11/27 17:36
نویسنده : الناز
853 بازدید
اشتراک گذاری

دخترکم یک سال و نیمه شد و دقیقا همون شب تب کردی و اسهال شدی فردا صبحش با بابا بردیمت دکتر و گفت ویروسه و بهتره واکسنشو هفته دیگه بزنید

 

من از یک ماه قبل استرس واکسنتو داشتم چون شنیده بودم سخترین واکسن 18 ماهگیه

 

خلاصه یک هفته گذشت و روز واکسن فرا رسید صبح زودهمراه مامانی و دائی رفتیم مرکز بهداشت تا از در رفتیم تو فهمیدی چه خبره و همش پشت هم میگفتی تسیدم تسیدم (ترسیدم)

خلاصه نوبت ما شد تا تخت و دیدی شروع کردی گریه به محض اینکه گذاشتیمت روی تخت جیغ میزدی و از شدت ترس سرت میلرزید من دستاتو گرفته بودم و مامانی پاتو

امدیم خونه و همه چی یادت رفته بود و حالتم خوب بود و بازی میکردی بعد 2 ساعت بازی خوابیدی و بیدار که شدی پا درد شدید داشتی و نمیتونستی راه بری فقط گریه میکردی گریه

از دو ساعت بعدشم تبت رفت بالا و اون شب من و مامانی تا صبح بیدار بودیم و رو ملافه تابت میدادیم و تبتو چک میکردیم دیگه از ساعت 7 صبح تبت قط شد

ولی تا 2 روز پا درد داشتی و راه نمیرفتی

وزن 18 ماهگیت 13.600

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

مهشید
26 بهمن 92 21:45
ای جونم عسل خاله چه ناز شدی شیطون بلا
سپید (مامی یونا)
27 بهمن 92 0:03
ای جونم آبیتاااااااااااااااااا 1 سالو نیمگیت مبارک دختر گلم
مامان اسماء جونی
27 بهمن 92 17:52
فداتشم خاله واکسن زدنت مبارک باشه دیگه تا چندسال راحت شدی از دستش الناز جونم خوشحال میشم لینکت کنم
الناز
پاسخ
منم خوشحال میشم مامان اسما
جیران بخشنده
22 اسفند 92 20:08
آخییییییییی عزیزم
مامان دنیز
23 فروردین 93 16:42